Hilossx Kızlar Panik atak hastasıyım bir ara namaza başlamıştım sonra göğsümdeki ağrı çarpıntı nedeniyle namaza ara verdim çok bunaldım zor günler geçiriyorum anksiyete panik atak , namazımı aksattığım için ve kılamadığım için çok vicdan azabı duyuyorum üzülüyorum… namaza tekrardan başladım Rabbim tekrardan nasip etti ama bazen çok ağrım oluyor kalbime birşey olucak korkusundan uzun rekatlı namazları oturarak kılmak zorunda kalıyorum belkide vesvese bilmiyorum ama bu seferde böyle kılmak kabul olur mu dıye düşüyorum çıkmazın içindeyım sizce doğru mu bu yaptığım oturarak kılmak fikirlerinize ihtiyacım var, bu durumu yaşayan ver mı benim gibi 😞
Zuleyha_18 Hilossx ayakta kilmaniza engel bir durum varsa oturarak kilabiliyorsunuz , Allah kabul etsin
busraltin Hilossx vesvese o bnde yasadım zor olsa da devam et geçecek cnm rabbim niyetini biliyor vesveseye aldırlş etme
Bilhayalacz Hilossx panik atak da kalp krizi geçirecekmis gibi hissederiz lakin kalbimiz olduğundan fazla nabız da atar yani demem o ki kalbinize bir şey olmaz namaz hareketleri ile 🌺 şeytanın bacağını kırın onu dinlemeyin euzu besmele çekin hep🤗 Panik atak diye bir uzmanın kitabını okumuştum bana faydalı gelmişti size de öneririm 🌺
Hilossx Zuleyha_18 elim ayağım tutuyor içimde bir şüphe oluyor ister istemez… anksiyete bende çok halsizlik baş dönmesi yapıyor bide
Hilossx Zuleyha_18 elim ayağım tutuyor içimde bir şüphe oluyor ister istemez… anksiyete bende çok halsizlik baş dönmesi yapıyor bide
Brc7 Bir dönem bende çarpıntı ve ekstra sistol şikayetim vardı ve en cok namaz esnasında ve yatağa uzandığım an da hissediyordum. Hareketlerden dolayı diye düsünğyorum eğil kalk ani hareket sonra demir eksikliğim tedavi edilince geçti ondan kaynaklıydı.
Hilossx Brc7 bende hiçbir eksiklik çıkmadı çok şükür , tamamen psikolojik diye düşünüyorum çarpıntı ek atım Bendede var
Zuleyha_18 Hilossx mesela bende rahim ağzı yetmezliği var eğilip kalkmam benim ve bebeğim için risk o yüzden oturarak kılıyorum ama sizin durumunuz herhangi bir risk taşımıyor gibi gün içinde bol istiğfar çekin kalbiniz ferahlasin biraz ve kendinizi zorlamaya çalışın çünkü herhangi bir engeliniz yok ayakta kılmamak için
Hilossx Bilhayalacz evet kalp sorunum varmış gibi hıssedıyorum ve ölüm korkusu geliyor , ama namazda eğilip kalkarken daha çok yaşıyorum sanki bu durumu Buda vesvese işte dediğiniz kitabı okumak isterim 🌸
Tomucuk12 Hilossx Canım selam sadece panik atak gibi de değil o kadar psikolojim bozuktu ki hamilelikten önce antidepresan kullanıyordum çünkü tedavi ile çocuk sahibi oldum sonrasında hamile kalınca tabii ki ilacı bıraktım yıllarca namaz kılıp bırakıyordum sürekli sonra bu vesile oldu diyorum ve şimdi yeniden namaz kılmaya başladım fakat ayakta kılıyorum oturarak kılıyorum hatta bazı vakitleri kaçırıyorum ama tek vakit bile olsa o kadar iyi gelıyor kı…
Hilossx Tomucuk12 bende Şuan antidepresan kullanıyorum ama hala tamamen geçmiş değil Panık ataklarım kafam hep orda , sizede çok geçmiş olsun rabbim kalpleri bilendir yınede mücadele edıp namaza gidiyorsunuz rabbim kabul etsin inşallah namazlarımızı 🌸 bende bu hastalık sayesınde namaza başladım ama aksattım ara verdim üzüldüm şimdi hiç bırakmak ıstemıyorum..
Tomucuk12 Hilossx İnan bazen ben de o kadar aksatıyorum ki bir vakit kılıyorsam bir vakit kılıyorum ve içim çok huzursuz oluyor demek ki Rabbim bizi huzurunda görmek istiyor ki biz böyle huzursuz oluyoruz merak etme geçecek hepsi bu bir süreç seneye bunların hiçbirini hatırlamayacaksın
Hilossx Tomucuk12 zaten namaz kılmak Rabbimin bizi huzuruna çağırması böyle üzülüp dert etmemiz bile ne kadar önemli 🌸amin inşallah geçer 😞
huysuz__ Hilossx ayakta kılarken namaz içindeki pozisyonlarda atağınız tetikleniyormuş, bu da bir rahatsızlık ki rahatsızlıktan dolayı oturarak kılmanızda sakınca yok, Allah kabul etsin badetiniz daim olsun inşallah 🤲🏼❤️diyaneti arayarak daha iyi sonuç alabilirsiniz sorununuza🙏
Nurcantas65 Namaz imkan varsa ayakta, sıkıntı varsa oturarak,yatalaksak uzanarak, arabadaysak yine içinde kilabilirsin. Yani her türlü imkanı mevcut, terk edilmesi nerdeyse imkansız. Hatta düşman karşısında ima ile kılınabilir 🌼
Hilossx Nurcantas65 evet bunları duydukça daha çok kılmalıyım diyorum kendime rabbim zorlaştırmadan ne güzelde kolaylaştırıyor 🌸🤲🏻