sltn2686 ben bugün 20.haftanın son günündeyim, birkaç gün önce belirgin olarak bebeği hissetmeye başladım. Hissetmenin öncesinde ben de aynıydım, ya bebeğe bişey olduysa anlamadıysam gibi düşünceler çok dolanıyodu aklımda. Tabi senin ekstra önceden yaşadığın düşüğün de etkisi vardır ama diyeceğim şu ki normal sanırım “ya bişey olduysa” hissi çünkü başkalarından da duydum bunu