Arkadaşlar doktora gideli 1.bucuk hafta oldu doktor kontrolümde 20 gün sonra şuan 14+4 haftalığız .. bu 1 ay çok uzun geliyor bana ya bişey olduysa da haberim yoksa zaten başından beri pek belirtim olmadı şuanda da yok ne bir ağrım var ne bir sancım leekelenmem de yok çok şükür ilk gebeliğim 8.haftamda düşükle sonlandı .. ya bişey olduysa haberim yoksa diye düşünüyorum hep bu yüzden gebeliğimin tadını bile çıkaramıyorum benim gibi olan var mı .. normal mi bu his siz kaç sürede bir kontrol oluyorsunuz .. tıp fakültesinde özel doktora gidiyorum o yüzden erken gitmek istemedim :(