Cansu-2600 kardelengurler7 Ayy amin inşallah ya sıcak olayı olmasa belki bu kadar zorlanmicaz bilmiyorumda gerçi ama nefessiz çok kalıyorum ya
kardelengurler7 Cansu-2600 valla bende öyle canım hastane hariç hiç bir yere çıkmıyorum çıksam bile akşamları sadece
Cansu-2600 kardelengurler7 En iyisini yapiyosun valla çıkmamak çok mantıklı ben işe gidip geldiğim için mecbur çıkıyorum. Nerde yasiyosun
kardelengurler7 Cansu-2600 aydında yaşıyorum canım ben sen nerde yasiyosun rabbim yardımcın olsun kuzum çalışmak daha zor
Cansu-2600 kardelengurler7 İstanbul’da yaşıyorum bende aydın bizim burdan daha sıcak olur sanırım heralde 😏 Çok teşekkür ederim ağustosun sonunda cikicam işten inşallah dayanırım o zamana kadar 😁
kardelengurler7 Cansu-2600 45e kadar görüyoruz gülüm gün içinde valla rabbim sanada dayanma gücü versin çabucak gelsin Ağustos
selencinaar civcivim__ merhaba benim doktora gitmeme var henüz ama gider gitmez sizinle paylaşacağım🥰
Cansu-2600 kardelengurler7 Of of deme ben 36-37ye dayanamıyorum valla Allah sanada yardımcı olsun sağlıkla sihhatle kucağımiza alalım inşallah. İlk gebelikmi sizin bide kaç yasindasiniz yaş konusunda bişey sormam lazim 😁
kardelengurler7 Cansu-2600 sen kaç yaşındasın ayh evet küçüğüm biraz onun verdiği korkuda var tabi ama çok iyi bir anne olacağıma çok eminim
Cansu-2600 kardelengurler7 30 yaşındayım bende. Hiç korkma valla bendede var o korku yaşla alakası yok bence ister istemez insan endişeleniyor
helloandhello Dmt61 lekelenme veya batmalar oldu mu ? Bende daha 1.trimester deyim mide bulantım benimde olmadı
hepoyleolurzaten__ selencinaar 😂 Tebrikler balayı dönemine girdiniz siz bide 3 trmisteri görün bomba gibi