selencinaar Hoşgeldin 2.trimester bakalım neler bekliyor beni😂 dikkat edilmesi gereken ne varsa önerilere açığım güzel anneler🤭❤️
Seher05_ selencinaar aa ne güzel ilk trimester nasıl geçti peki ve kaçıncı haftada 2. trimester oluyor
selencinaar Seher05_ 12.hafta bittiğinde ilk trimester bitiyor benim iyi geçti bulantım olmadan sadece biraz kasık ağrısı yasadım oda normalmiş bu haftalarda
Dmt61 benimde 1 biteli 5 gun oldu 😊 hamile gibi degilim ne mide bilantim oldu ne baska sikayetim Allaha şükür
helloandhello Dmt61 lekelenme veya batmalar oldu mu ? Bende daha 1.trimester deyim mide bulantım benimde olmadı
sltn2686 selencinaar bende 14+4 hiç bir belirtim yok karnım çıkmış hafif onun dışında hamile gibi değilim sanki
Cansu-2600 selencinaar Trimestere hamileliğin balayısı diyolar ve kesinlikle benimle öyleydi. Miğde bulantisi yok baş ağrısı yok iştah açık gez yürü dolaş denize gir yüz sağlıklı beslen ö Ohhh mis gibi. Bende 3. Trimestere başladım bu hafta şimdiden çok zormuş valla ikiyi özledim 🙈
selencinaar Cansu-2600 umarım banada balayısı olur hahahshs ben biraz pimpirikli oldugumdan insallah zehir etmem kendime diyorum kendime başarılar diliyorum🤣🤣🤣
Cansu-2600 selencinaar Hayır hayır kesinlikle zehir etme o kadar güzel geçiyor ki her anın kıymetini bil 3 gerçekten zormuş daha yolun başındayım ama şimdiden fena salladı😁
kardelengurler7 selencinaar ikinci tremisterim harika geçti 3e girdim gelmeyin diyorum başka bir şey demiyorum
Cansu-2600 kardelengurler7 Ve sizinle aynı gidiyoruz hatta günümüz bile aynı sizi en iyi ben anlarım şu an o yüzden Allah yardımcımız olsun 😁
kardelengurler7 Cansu-2600 yiaaa evet son 87 gün rabbim bize su gibi doğumlar nasip etsin bir avazda kurtulalım inşallah tabi sıcaklar bizi alt etmezse
Cansu-2600 kardelengurler7 Ayy amin inşallah ya sıcak olayı olmasa belki bu kadar zorlanmicaz bilmiyorumda gerçi ama nefessiz çok kalıyorum ya
Nurcantas65 İkinci trimestr 14 haftayla başlıyor yalnız 😆 hala ilktesin •İlk 1-13hafta •İkinci 14-27 •üçüncü 28-40
selencinaar Nurcantas65 valla 13′e girdim doktorda ilki bitti gözün aydın diyince bende bi sevinçler😅