perihankrkya SancarMom uygulamaya gore 88 Gün kaldi ama sezeryan olacagim icin biraz da önde🥹ikinci gebeliğim kavuşmak için can atiyoruz artk 🫠
SancarMom perihankrkya benimde şuan normal gözüküyor doğum yapacağım tarihlerde eşim şehir dışında mecburiyetten bizde merak ediyoruz normal mi olur sezeryan mı 🥲🥰
gktgmom SancarMom benimde öyle canım bol bol yürüyüş yapmamız lazımmış aslında bir de su içmek çok önemli iki dakika oturmama gelmiyor hemen ayaklarım şişiyor birde 33. Haftamdayım ama hala çalışıyorum iznede çıkmadım çok zorluyor beni 🥲