alinsmom_ benim erken doğum riskim var ama her şey yolunda giderse eylülde doğum olacak. Başak burcu erkeği olacak ama hiç sevmem başak burcunu. Ayrıntıcı ve soğuklar bence ya. Bir de aşırı takıntılılar. Kız kardeşim başak evlerden ırak. Sevgilisine nefes aldırmıyordu