Aysunsahra Ay aman insanlar herkesin farklı olduğunu kavrayamıyorlar ne yazık ki, boşver canım sen başkalarını 😂😘 Dediğin gibi, aynı insanın bir hamileliği bile diğerini tutmazken ne bu biz de baktık, biz de doğurduk vs. deme lüzumsuzluğu anlamış değilim 🫠 Benim normal tansiyonum 9-⅚ idi. Şimdi hamileyken genelde 10-11; hatta bazen 12 (nadir) olduğunu görüyorum. Yüksek haline alışmaya çalışırken, bir de o yüksekten düşüşü beni bitiriyor fakat az kaldı, sabrediyorum. Son 2 ay inşallah 🥰🧸