Aysunsahra çok ağrım kasılmam oluyordu bel ve kasık agrısı duramıyordum.doktor bana progestan verdi fitil. istersen doktorunla görüş genelde magnezyum ya da fitil veriyorlar. 36dayız. o çıkmalar gittikçe artacak. korkma bebegin oynasın yeterki herşey yolunda demek. bebek oynamasa bile eğer hıçkırıyorsa solunumu var iyi demekmiş. (sürekli damar atması gibi=hıçkırık)