Bende 27+2 deyim beşik hazır dolap ve şifonyer alacagım, kıyafetleri kaçartane almak ideal olur ekim ortasında bebiş gelecegine göre acaba, çok cabuk büyücek diye denk gelen güzel takımlardan 6/9 aylık kıyafetler aldım. Kız kardesimin kız bebişlerden gelen kalın kıyafetler var yenidoğan 3/6 ay bu ayları cokta fazla kıyafetle almayı düşünmüyorum ama kaçtane alt kaçtane üst kaç takım kaç atlet çorap battaniye muslin ay giyim konusunda neler kaçtane olmalı hiç fikrim yok