Svncezo Kızlaar hazırlıklar nasıl gidiyor? 27+4 üm Ben odasını hazırladım (beşik hariç) Kıyafet harici alınacaklarımız var sizlerde durumlar ne
drn5410 Svncezo 26dan selammm Ay ben bisey yapmadım bir iki hediye geldi o kadar 4 yaşında kuzum var her şeyini sakladım usenmezsem onları çıkarıp yıkayıp ayiklamam lazım ama kızımın dolabında yer açmam lazım komedinin istiyorum cekmeceli onu halletmek lazım.. lazım da lazım ama yapacak adam yok ya 🤣🤣🤣 beşik asagida depoda çıkarıp kurmak lazım ama 34ten sonra falan kurarım 37 38 sezeryan olur çok erken hazırlamak istemiyorum beşiği falan kızım girip girip durur 🤣 bide ne zaman gelecek diye tutturur o yüzden saldım 🤣
Leylaaa_46 Svncezo 2.ci hamilileğim 23 haftalık Ekim sonu olacak inşallah. Kızımın vardı hersryi sadece kıyafet alınacak . Onuda 30 dan sonra alacağım inşallah 😂 Suan havalar çok sıcak bi şey yapmak istemiyorum. Özel islimli hastane çıkışı sipariş verdim o var
Ahsen-Hamza Svncezo 28+2 daha sadece beşik hazır ama ablasından kalan eşyaları var onlar yıkanacak hastane çıkışı hazır ama tıkama ütüleme çanta hazırlama vs daha hiç bir şey yapmadım :) çünkü eşim sağolsun arabayla beni tr ye sürükledi ve tekrar yollara düşeceğim umarım yollarda doğurmam 🥲
neslsah-1 Svncezo bende kıyafetlerini bebek arabası küvet vs aldım bizimde benm ufak tefek ihtiyaçlarım bide beşiğimiz kaldı :)
ggmom @Ahsen-Hamza ben de yarın 24 oluyorum Ekim sonu benim 2. Doğum oğlumun 2 vakumlu poşet kıyafeti var onları duzenlicem eksik çıkarcam eleleden beşik anakucagi mama sandalyesi aldım tayinden dolayı ilk oğlumunkileri ihtiyacı olan birine vermiştim hastane çıkışı yaptırdım isme ozel ilkine içimde kalmıştı 2 tane de yenidoğan takim aldım şuan annemlerin yanıda tatil yapıyorum okullar açılmadan hazırlıklarımı bitirirm evime gidince inşallah Ağustos sonu Eylül başında
Suey 27+0 kıyafet işini hallettim bebek arabası beşik küvet vs büyük eşyalar oglumdan kalma duruyordu aynı zamanda emzirme atleti emzirme sütyeni lohusa pijama v.s hepsi duruyor oğlum 33. Haftada doğdu hiç birşeyi yoktu daha erken diye almamıştım toplu almayı düşünüyordum şimdi kızımi bekliyorum erkenden hallediyorum bu sefer, göğüs pedi bebek alt silme pamuğu burun aspiratöru bir kaç küçük eksik kaldı sacece bu sıcakta 5yasinda yerinde durmayan bir erkek çocukla hamilelik geçirmek gerçekten çok zor 🥲
_ozlmm Svncezo 29 haftalığım bütün eksiklerimiz bitti sadece yıkaması ütülemesi hastane çantası hazırlaması kaldı onlara 2 hafta sonra falan başlamayı düşünüyorum 🙈
ilkimocha Kızlar Ekim’de dogacak bebişler için hangi kıyafetler alınmalı ve giydirilmeli ilk 3 ayı kış başlangıcı olacak gibi o yüzden kalın şeyler mi almak gerekli?
drn5410 ilkimocha bence evinize ve sehrinize bağlı ya.. bizim ev kaloriferli yakinca sicak oluyor termostat var bebeğe göre ayarlarız oda ısısını öyle aşırı kalın giydirmeme gerek olmaz diye düşünüyorum.. kaldığım şehir yazlik bir yer geç soğuyor havalar ekimde daha ılık olur buralar .. 4 sene önce kizim temmuz doğumlu idi onun kıyafetlerini giydirmeyi düşünüyorum duruma göre extra alırım belki bir yelek giyer soğuk olursa
atarliFrida Ben kıyafetlerin nerdeyse hepsini esimin kuzeninden aldim, kendim 2 tane hastane cikisi, park yatak, puset, bebek arabasi, battaniyeleri, emzigi vs gibi şeyler aldık
serapmusta 28 haftalık olduk bugün. Hemen hemen hiçbir eksiğimiz kalmadı. Sadece yıkayıp ütülemek yerleştirmek çantayı hazırlamak kaldı. Onu da 33 34 gibi yapmaya başlarım galiba çünkü hem işe devam ediyorum daha hem de daha havalar çok sıcak
Mervguns Haftadayız 🙏 oda takımımız geldi beşik araba anan kucağı alındı Anane ve babanelerden gelecek olan hediyeleri bekliyoruz ona göre eksikleri belirleyip tamamlıcaz inş.🥰🙏 Bütün bebişler sağlıkla gelsin inşallah
Tutaste_ Svncezo ilk grbeliğim ne alcam bilmiyorum kendi kafama göre bişeyler aldım. 5 uzun 5kısa kollu zıbın 3 tane normal kalınlıkta battanıye bi tane kalın battanıye. Bebek arabası beşik alt ust 4tane takımı var bi tane hastane çıkışı iki tane alt eşofman bi tane peluş kundaktan aldım. Fazla elbisesi yok bi tane kurdeleli takım aldım doktora giderken giydirmek için bezini aldım gögüs kapagı. Gerisi duruyor fazla bi eksiğim kalmadı
Svllkccc Svncezo 26 haftalığız bizde beşik dolap bebek arabası banyo küvet vs. Kıyafetleri hazır battaniyeleri hazır. Anne bebek çantası isimli nevresim kapı süsü gibi şeyleri kaldı 😍🫠
Ayseglllllll Svllkccc bizde 26 haftalığız 26+4 hesaplamalarıma göre ekim ortasına geliyor tahmini aceba yanlış mı hesaplıyorum 🫣🧚🏻♀️😅
Svllkccc Ayseglllllll Ekim sonuna doğru işte büyük ihtimalle ne zaman gelecekleri belli olmaz gerçi 😀