Beyazmelekkk benimde daha önce iki kere olumsuz tüp bebek deneyimimiz var o yüzden tedirginim, Allahım Sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
bende eşime diyorum eve bşr tane ultrason makinası alalım ben sıkıldıkça kalbini dinliyim bana deli muamelesi yapıyo,
kimse anlamıyor beni kimse 😀