Beyazmelekkk 1hamle merhaba gördük geçen hafta ama kalbini sesli duyamadık . Dr atıyor dedi ama ekrandan baktı. 1 hafta sonra gidicez bakalım
mamacita5 aydinecemm Evveet ya tatlı bir heyecan farklı hisler 😍 kucağımıza alacağımız günlere inşallah
meryemerdem haftadan selamlar ilk gebelikler dertleşelim biraz ya ağlıyorum ya da sürekli uyuyorum normal miyiz 🥹👼🏻
Dakazu Merhaba ilk gebeliğim 5 +1 kese göründü 8.0 cm yazıyor bebek için 6+4 oluyor çarşamba günü gideceğiz hiç bir belirti yok midem bile bulanmıyor kanamada olmadı normal mi ? Çok stresliyim
CrcSvd Dakazu normal canım stres yapma, güzel düşün güzel olsun herkes de hamilelik farklı geçer, bendede belirti yoktu 😊🍀
Dakazu CrcSvd çok teşekkür ederim ilk olunca heyecan yaptım sanırım daha öncede düşük oldu 4 tüp benek denedik vs hakkımızda hayırlısı 🙏🏻🌸
hd21 Merhaba benim de ilk gebeliğim 8+6 dayım 13. Haftada doktor kontrolüm var bakalım gösterecekmiş acaba kendini 🥰
Beyazmelekkk CrcSvd umarım iyidir hep bir tedirginlik var hissetmeyince hani bişey mi oldu gibisinden bakalım yarın dr kontrolu var
CrcSvd Beyazmelekkk benimdeeeee normalde cumartesi günüydü bugüne aldım randevu gidip görmek için, bende de gereksiz bir tedirginlik var🙈
Cnlll Beyazmelekkk bende şuan 9+2 deyim hep içimde bir korku var, doktora gidip kalp atışını duyunca içim rahatlıyor, daha şimdiden delirdik 😀😀😀