Esrakzly Esrakzly irmunlll bende 6+3 cuma günü gidecegim çok erken fark etmişsin şuan görünmez demsiti
bus077 Esrakzly kese gözüktü bebek ve kalp atışı için haftaya randevum var . Sadece kese yanındaki küçük lekelenme ile ilgili bilginiz var mı sizin
HazelSeren 1hamle 6+3 belırtıler bugun basladı mide bulantısı mide yanması halsizlik uyku hali hayırlısı olsun dıyelım
Umudummmm Umudummmm HazelSeren aynı şeyleri bende yaşıyorum Allah yardımcımız olsun sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim
Beyazmelekkk GozdeKB bugün gördüm canım Allah’a sukurler olsun ama kalbi atıyor dedi ama dinleyemedik daha 2 hafta sonraya çağırdı
Beyazmelekkk GozdeKB inşallah canım 2 gün öncesinde devlete gittim bebek bile yok demişti . Ozeldeki dr um hemen şak diye bebeği gördü cihazdan da farkediyor
Kbr-8086 Benimde 5+5 dedi doktorum,sat 8 haziran kese göründü bugün 2 hafta sonra kalp atışı için gel dedi
Kbr-8086 GozdeKB sat tarihine göre bakıldığında 6+5 görünüyor ama ultrason 5+5 dedi doktor herhalde asil olan ultrasondur değil mi