bus077 Bende 5 + 3 kese ve bebek göründü kalp atışı için haftaya randevu aldım. Ama kese etrafında küçük lekelenme var dedi . Bu çoğu gebelikte oluyor dedi . Sizde böyle bir durum oldu mu . 😔
Umhn5229 Benimde 3. Çocuğum olacak inşallah SAT 16 Haziran 19 temmuz da bta 198 çıktı 22 temmuz da doktora gittim hiçbir şey göremedi beta takipi dedi ilk defa böyle birşey yaşadım bugün tekrar kan verdim Rabbim den hayırlısını diliyorum herkes için🤲
Yagmurbebek 1hamle bugun duydk. Ama kahverengi lekelenmem oldugu icin ilac verdi fitil seklinde kullanckmism. Allah korusun düşük yapmam insallah. 7+2 olmsm
Ade535 1hamle 4+4 teyim erken öğrendik. Ne kese var ne kalp atısı heyecanla bekliyoruz bebegimizi :) beta 35-135-350 cıktı yarın vericez bakalım 1000 den sonra kese randevum var.
Beyazmelekkk GozdeKB bugün gördüm canım Allah’a sukurler olsun ama kalbi atıyor dedi ama dinleyemedik daha 2 hafta sonraya çağırdı
Esrakzly 1hamle ben de 6+3 teyim kese görünmedi henüz 1 hafta sonra tekrar gel demişti cuma günü gidecegim senin en son regl tarihin ne
Esrakzly Esrakzly irmunlll bende 6+3 cuma günü gidecegim çok erken fark etmişsin şuan görünmez demsiti
bus077 Esrakzly kese gözüktü bebek ve kalp atışı için haftaya randevum var . Sadece kese yanındaki küçük lekelenme ile ilgili bilginiz var mı sizin