bbaa2805 Berivan_sr 3 ağustos hiç şaşmaz hep gününde gelir bakalım beklicem o zamana kadar test yapmadan
Fatmanur12345 bbaa2805 bat 26 Temmuz sadece gazım çok var dediğin gibi ne yaparsam geçmiyor gaz sancısı oluyor bide bakalım insallah gebeyizdir
051020antalya Fatmanur12345 benimde çok gaz sancım oldu. 3 gün regl gecikti pozitif🥰 beta hcg ilk 77.6 geldi şimdi 362 , çarşamba ve cuma tekrar kan vereceğim 🥹 inşallah sizde gebesinizdir 🙏
Fatmanur12345 051020antalya insallah gebeyimdir ya bir yıl oldu haa gebe kalamdım çok istiyoruz ama sonra adet olunca mahvoluyoruz en çokta eşim her ay bir unut baba olurum diye hayal kuruyor
Papatyacicegi 051020antalya amin ❤️ bende sancılanma sanki tekme atmak gibi oluyor karnım 😂😂 yani böyle hissediyorum inşallah gebeyim
olivia77 Benim de reglime 10 gün var 2 gündür gaz sancım oluyo acaba üşüttüm mü diye şüpheleniyodum ama gebelik şüphem de var kasıklarıma da ara ara ağrı giriyo bi de bugün ishal başladı bir defa çıktım ama tuvalete
Papatyacicegi 051020antalya amin canım 2-3 gün sonra tekrarlamayı düşünüyorum ama korkuyorum bir yandan
bbaa2805 Papatyacicegi adetine ne kadar var canım ben adetim geçmeden yapmak istemiyorum hep öyle yaptım ve üzüldüm bu sefer geçmesini beklicem
Smilingstar bbaa2805 benim de ay başımda denemeye başladığımız ilk günler iki gün falan yoğun oldu böyle dediğin gibi Hemen araştırmıştım dahamilelik belirtisi olabilirmiş. Sonra yumurtlama günü de adet belirtileri oldu. Bat 29 hakkımızds hayırlısı olsun
bbaa2805 Baby-ES bende tam olarak bilmiyorum ama istediğim için ona yoruyorum 🫶🏻 Bu belirtilerle hamile olduğunu öğrenenler de olmuş 🤲🏻
Smilingstar bbaa2805 sağ ol canım hayır gecikmeyi bekleyeceğim daha belirti olmazsa gecikmenin 4. Günü falan yapmayı düşünüyorum 1 inde