Larraa nehirt123 O zaman en sağlıklısı adetinizi beklemek olacak ya. Kendinizi bu kadar strese sokmayın. İnşallah dilediğiniz gibi olur her şey ama yine de sakince bekleyin korkutmayın kendinizi 🌸