
kızlar benim durumum şöyle; 5 temmuzda korunmasız ilişki oldu ertesi gün hapı aldım 11 temmuzda prezervatif yırtıldı tekrar ilaç alamadım 6 gün sonra olduğu için 11 temmuzdan bugüne 11 gün geçti bugün idrar testi yaptım silik çıktı bana göre tabi bir de siz bakın ilk test ve son test arasında 4.5 saat var kan verdim bugün negatif çıktı <5 negatif yazıyor sizce durum nedir