Booksandcats 28+5de 1350 gramdı 31+4üz şu an 32de kontrolümüz var 2 kiloya yakındır diye tahmin ediyorum 🥰
Makbule_199110 Booksandcats gecen hafta çarşamba gitmiştim 20.5 gunlkdu kizim 372 gr demisti minik kuşum
br2023 Duyguhayat Yaa ne güzel doktor kilosu hakknda bişi dedi mi peki fazla diye fln benmki 31+4tte 32+3 fln görünüyor dedi
Duyguhayat br2023 aynen o zaman 33 le uyumlu demişti sanki cuma yada pazartesi gdcm tekrar nasipse bakalm kac oldu
cagla24 br2023 normal düşünüyorum şu an her şey normal ilerliyor baş aşağı pozisyonda bebeğim, ikinci gebeliğim ilki normaldi sen normal mi düşünüyorsun? sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻
huysuz__ Mervenurayd123 benim de 32+4 te 1580 gramdı, 33+3 üm perşembe duruma göre doğum için karar vericem dedi😪
Durumother Mervenurayd123 bizimde 35 de 2200 . minyon bı bebek diyor ama düşünmüyor değilim sorun mu var diye
KumsalAdaMom24 Durumother Mervenurayd123 Benimde bebeğim 33+0 gittim 2071 dedi 35+0 da gittim 2365 dedi normal dedi geride değil olabilir dedi bende eşimde çok minyonuz belki o yüzden normal gördü bebişi ama 2 haftada 300 gram bile almaması düşündürüyo 🥲 kefir kaşar yulaf muz yiyorum ama olmayınca olmuyor galiba 🙄
br2023 cagla24 Evet normal düşünüyorum zorunlu olmadıkça sezeryan istemiyorum. İlk gebelik benim de doktora sormadım baş aşağı pozisyonda mı değil mi diye. Sağol cnm Allah razı olsun 💕
Mervenurayd123 huysuz__ Ya bebeğim kilo alsın diye hep ona kilo aldıracak şeyleri yiyorum ama yine de şuan 2 hafta geriden geliyomuş kilosu genetik de olabilir dedi doktorum bir hafta sonra yine çağırdı bakalım inşallah sağlıkla sıhhatle kavuşursunuz sizde bebeğinize
br2023 Duyguhayat Bende randevu bulamıyorum şuan bir iki haftaya giderim bakalm doğum nasıl olck ona da karar veririz.
huysuz__ Mervenurayd123 Amin inşallah hepimiz sağlıkla vaktinde kavuşalım, kız kardeşimin 2 hafta gerideydi 38 den sonra doğum yaptı sağlıkla kavuştu, 2 haftaya kadar normal diyolar doktorlar, sıkmayın canınızı ❤️🤲🏼
br2023 Duyguhayat Sağlıklı olsun da doğum şekli pek önemli değil. Ama önceden hazırlıklı olmak için bilmek daha iyi tabi🥰