Damla_pelin benimde hiç sancım yoktu hele doğuma 1 hafta kala ara ara olan sancım da hep gitti perşembe günü hafif hafif sancım başladı cuma günü de sabah namazından sonra sancılarım başladı 5 dakikaya kadar düştü ve durmayacağım haldeydim hemen gittim hastaneye