Damla_pelin geçen hafta perşembe gel djruma bakalım cuma yada pazartesiye göre bakarız dedi çünkü şeker var çok az bende bide stresten kaynaklı da açlık değil ama birinci saat tokluk yüksek çıkıyo o yüzden 40 i beklemeyiz dedi suniyle dogurtucak herhalde ama yarın bı herşeyi konusucaz işte