Kürtaj olan annelere bişey sormak istiyorum, kürtajdan sonraki hamileliğinizde çok korktunuzmu ve bu korku nekadar sürdü, bende mayıs ayında kürtaj oldum, bebeğimin kalbi durmuştu, ve şuan 5+3 hamileyim ve okadar çok korkuyorumki, her an kanamam olacak diye, mesela doktora ilk salı günü gittim okadar korktumki olumsuz bişey söyleyecek diye, bu benim korkum birgün durulacakmı yoksa böyle devam edecekmi? Sizlerde nasıl??