Hiç korkma uyuyorsun zaten uyanınca 2 gün hafif ağrın oluyor lekelenme. İr hafta devam ediyor hayatına devam ediyorsun . Allah hayırlısını vermiyor sağlıklı değil ki düşün oluyor emin ol daha güzel şeyler yaşayacağız ben inanıyorum buna . Başlarda zor geçiyor ama insan nelere alışmıyor rabbim dermansız dert vermesin