Tazeanne123456 Eco12 bugün geldim kontrolden her şey çok şükür güzel gidiyor 2li tarama testi verdim inşallah orada da sonuç güzel olur 🙏🏻
Ebruyi Eco12 en sevdiğim kahveden tiksindim su da tiksindiğim dönemm oldu kıyma ve yemek pişme kokusundan hoşlanmıyorum buzdolabını açamıyorum açmaya korkuyorum