Eco12 Selamm kızlar .12 haftalık hamileyim .Birkaç gündür aşırı yorgun hissediyorum kendimi .Markete gidiyorum hemen dönüşte uzanıyorum .Sıcaklar mı etkiledi hamişlikten mi? Var mı aynı durumu yaşayanlar ?
Tazeanne123456 Eco12 sıcaklardandır canım bende 12 haftalığım diğer haftalara göre daha iyiyim belirtiler olarak ama tabi sıcaklar hariç insanı uyutmuyor bile
fairytale_ Eco12 17. Haftamdayım halaa yorgunluk bitkinlik baş dönmesi göz kararması mide bulantısı var 🥲🥹geçmiyorda
kardelengurler7 Eco12 27+3 sıcaklar bitirdi beni aşırı acıkıyorum sürekli bir şeyler yeme isteği geliyor göbüş büyüdükçe eğilmek doğrulmak çok zorlaştı benim için ve bel ağrıları çıldırıyorum
Eco12 @Tazeanne123456 Bu sıcaklar yok mu bu sıcaklar :) Ben de belirtin yok diye diye üzülüyodum .Şimdi her şeyden tiksiniyorum yoruluyorum canım .Maşallah sağlıkla kucağımıza alalım inş . Kontrol ne zaman ?
Tazeanne123456 Eco12 bugün geldim kontrolden her şey çok şükür güzel gidiyor 2li tarama testi verdim inşallah orada da sonuç güzel olur 🙏🏻
Eco12 @fairytale_ Ya canım benim demek ilerleyen haftalarda da olabiliyor .Allah yardımcımız olsun .Fetal Dna yaptırdın mı ?
fairytale_ Eco12 amin canım hepımizin. Hayır yaptırmadım. Yaptırmayıda dusunmuyorum doktorumda yaptır demedı zaten
Eco12 @kardelengurler7 Anlayabiliyorum canım .Şansımıza bu yaz da ekstra sıcaklara denk geldi .Sen tecrübelisin aramızda.Göbüş büyüdükçe sırt ağrısı kaçınılmaz .Kaçıncı haftada göbeğin çıktı?
kardelengurler7 Eco12 benim 4. Aya kadar pek bir göbeğim yoktu 5. Aya bir girdim hop göbek ben burdayım dedi
kardelengurler7 Eco12 büyüdükçe daha zor oluyo valla az yiyorum sık yiyorum artık o bile midemi şişiriyor
Eco12 @Ebruyi Ay canım .Yumurta,tavuk,mercimek köftesi(ne alakaysa) ben de bunlardan tiksindim .Yumurta yediğim gibi kusuyorum .Allah yardımcımız olsun .Sen peki canım ?
Ebruyi Eco12 en sevdiğim kahveden tiksindim su da tiksindiğim dönemm oldu kıyma ve yemek pişme kokusundan hoşlanmıyorum buzdolabını açamıyorum açmaya korkuyorum
Hync1 Bizde 28 haftalığız hava mahvediyor yatamıyorum sıcaktan göbekten be eğilip ne oturabiliyorum devamlı açlık hissi tuhaf bir haftaya başladım valla