Gg5348 zaten doktordan hemen randevu almıştım kesinlikle eşimi öyle bırakmazdım, o bayılma esnasında telefondaydım acil’le, ki kalktığı gibi doktor telefonda söyledi bana tansiyonu düşmüştür, ama ben ne olur ne olmaz dediğim gibi hemen randevu aldım, o zamanı bekleyene kadar buraya yazmak istedim çok fazla tedirgindim.
Doktor da bana dedi önemli bir şey değil merak etmeyin, tansiyon değerleri de düşük normal olarak, hipotansiyon yaptı bayıldı, çarpma etkisini de sordum ve kesinlikle beyin kanaması öyle kolay geçilmiyormuş dedi bana öyle neyse ki çok şükür bir şey olmadı.