hatseum12 Kızlar günlük 3 litre su içiyorum. Ama havalar o kadar sıcak ki Bursada yaşıyorum şuan hissedilen 41 derece nemde üstüne birde. Yani normal bir insana 3 litre su yetiyormudur bu sıcakta. Daha fazla mı içmem gerek hamile olduğum için. Korkuyorum bebeğim susuz kalacak diye. Siz ne kadar tüketiyorsunuz?
artikbiranneyim hatseum12 fazlası zarar mı diye düşünmeden içebildiğim kadar içmeye çalışıyorum, su kaybetmek iyi değil sonucta
Dlk1ygz hatseum12 3 litre kafi daha fazlası da zararlı bence su zehirlenmesi de olmasın. bende Antalya dayım 3 lt içiyorum günde sınırım o kadar.
ggmom hatseum12 kiloyla boyla alakalı bişey kişinin günlük Su ihtiyacı kendini zorlamadan içinden ne kadar su içmek geliyorsa iç bana doktorum öyle söyledi 2 litreden aşağı düşmemeye çalış sadece dedi
Filiz-02 hatseum12 İstanbul’da yaşıyorum ve çok terliyorum hamilelikte doktor her gittiğimde 4 lt su iç vücüdün susuz diyor
Asya-asel Bende plasenta previa var geçen gün sağlık bakanlığındqn aradılar kontrol için 5 litre içeceksin dedi kusacam artık su içmekten ya çok geliyor
NilsunThmz Asya-asel ben günde 2 litreyi zor içiyorum 5 litre nasıl içebiliyorsunuzz helal olsun vallaa
gzm_42 Asya-asel ay bende ikizlere hamileyim 2 buçuk 3 litre anca icebiliyorum normalde su seven bir insan değilim günde 2 3 bardak anca içerdim hamile olunca anca 2 buçuk 3 litre icebiliyorum oda zorlaya zorlaya
MSG_ Ben 9haftalık gebeyim mide bulantısından kendimi zorlaya zorlaya maksimum 1,5 litre içebiliyorum. Normalde çok rahat su içerdim 3lt kadar ama gebelik çok farklı yapıyormuş insanı. Şu anda yudum yudum zor içiyorum
hatseum12 MSG_ ilk 3 ay bende öyleydim şimdi rahat rahat içiyorum. su içemiyorsanız içebildiğiniz sıvı başka içecekleri için
Melisaatik Ben sadece ilaç içerken su içebiliyorum 8+5 gebeyim.Mide bulantısından içemiyorum vicdan azabı çekiyorum 😞😞
hatseum12 Melisaatik ilk aylarda çok normal ama çok sıcaklara denk gelmiş ilk aylarınız biraz zorlayın artık
Turunculu Melisaatik karpuz kavun şeftali tüketmeye çalışın , bende uzun süre su içemedim midem bulandı . Meyveden aldım su dengesini , birde şişe su alın oda bir nebze iyi geliyor
Kubra1609 Melisaatik biraz soğuk olarak tüketmeyi deneyin benimde bulantım coktu su dengesini ya meyveyle yada hastaneye gıdıp serumla karsılıyodum hafıflemeye baslayınca soğuk su ıcmeye basladım ılık su bulantı yapıyodu ama cokta soğuğa yüklenmeyin kolaylıkla enfeksiyon olabiliyoruz
hatseum12 Asya-asel bir de bi anda geliyor afedersiniz. oturduğum yerde altıma yapacak gibi hissediyorum bazen 😂
nurlique Yanıma buzdolabından çıkardığım şişeleri dizip içiyorum mecbur sağlık için yoksa anında idrar yolu enfeksiyonu oluyorum hiç değilse sık idrara çıkmak böbrek ve idrar yollarını yıkıyor :( gittiğim yerlere bile elimde 1.5 lt lik pet şişeyle gidiyorum artık gülüyorlar ama su içmek çok önemli kızlar aksatmayın 🌺🌺
hatseum12 nurlique bende şişe olmadan içmeyi unutuyorum. geçen düğüne güne falan gittik şişemle geziyorum bende 😂