Sevde_M Dr. Ayşe Behiye Savaş Alpaslan. HRS’nin doktoru değil ama doğumları orada yaptırıyor. Ben HRS’de operasyon geçirdim 2 hafta kadar önce. Personel temizlik falan iyiydi fakat butik bir hastane olduğu için oda küçüktü baya. Sizin doğumda nasıldı hastane süreciniz, personel, oda vs. Memnun kaldınız mı? Bu arada tebrik ederim, gözünüz aydın. Allah sağlıkla, mutlulukla büyütmeyi nasip etsin 🤲