Minik1tirtil maalesef heryerin şartları ve hasta kitlesi aynı değil yaşadığım ilde berbat bir üniversite hastahnesi dışında hastahne yok hepsi öğrenci veya asistan olduğu için bir bilgileri de yok çoğu yanlış teşhis doktora ulaşmak imkansız bir kere yüzünü görmüşlüğüm yok tüm hastaları Suriyeli toplu muayene var yan yana masalarda birine alttan bakıyorlar diğerine ultrasonla öbürüne el muayenesi berbat bir sistem acili bile aynı geçen sancım var diye mecbur kalıp aciline gittim daha beni görür görmez alttan muayeneyi onaylamıyorsan git dedi kızla iki saat kavga ettim alışmışlar Suriyelilerin bir şey dememesine beni ordaki jandarmaya şikayet etti bana bağırıyor diye kocamın jandarma olması da ayrı bir trajikomik olaydı sonra anında 360 derece dönüp özür diledi ve nstye bağladı şehir hastanelerini bilmem ama üniversite hastahneleri yerin dibine girsin gerçekten bu yüzden özele gidiyorum iyiki de gidiyorum parasını sonuna kadar hak ediyor diyorum her seferinde