Minik1tirtil İstanbul❤️özellikle anadolu yakasında çoğu şehir hastanesinde bir çok farklı bölüm tecrübem oldu, ben suratsız doktora denk gelmedim, hani genelinde hemşire,hasta bakıcı, temizlikçi falan nasıllar bilemem de zeynep kamilde günlerce yatışım yapılmıştı hepsi çok ilgili güler yüzlüydü, devletteki doktorlarımıza olumsuz hiç lafım yok çok iyiler bana göre.