nazel123 ben bebeklerim için onu tercih ettim ama biberonun her türlüsü de az da olsa meme reddine sebep oluyor akışı gayet güzel biz zaten doktor tavsiyesiyle almıştık yani akışı öyle çok da yavaş değil bebeğin beslenmemesi falan söz konusu olamaz yani