nazel123 Selam kızlar bundan alan var mı kimisi çok zor akıtıyor diyor meme reddi falan yaşayan oldu mu bunu kullanıp
Hulo2105 nazel123 ben 1 tane aldım aventin 0 aylık olanı başka almadım deneyip görücez inşallah memeden emer de biberona hiç gerek kalmaz
gktgmom nazel123 bende philips avent yenidoğan setinden aldım hem küçük hem büyük hem orta boy üç adet biberon var içinde daha kullanmadım ama memnun kalacağımı düşünüyorum anne memesine en yakın biberonlardan
Damlaozzz nazel123 Bende aldım kutu üzerinde zaten yavaş akış olduğu belirtiliyor sanırım çoğu kişi dikkat etmiyor buna yenidoğan için normaldir diye düşünüyorum bende akışı 😊
nazel123 Hulo2105 insallah emeler ya ilkinde emmedi çok uğraştım emsin diye en son mecbur sağarak verdim
EceQueen Ben de aldım, spiral uçlular yumuşak olanlar heralde. Diğerleri çok akıtmıyormuş beslenemiyormuş bebek. Çok akıtırsa, spiral ucu çıkarıp diğer düz avent ucundan takabilirsiniz
nazel123 Damlaozzz bazı bebeklerin çene kasları daha kuvvetli oluyor herhalde daha kolay çekiyorlarmış kimisi hiç beslenemedi demiş insallah gerek kalmaz da emerler
Rabiul nazel123 11 gün oldu kullanıyorum asla sorun yapmadı akışı da ters çevirince akmıyor bebeğin emmesi lazım akıtması için
Bigsecret3 nazel123 Ben bir buçuk senedir hemen hemen Philips avent biberonu kullanıyorum yeni doğan biberonunu yavaş akıtması nedeni ise bebek hazır lokmaya alışmasın çene kasa gelişsin diye oluşan bir sistem zaten kendiliğinden akan bir biberon olsa Philips avvent’e gerek kalmaz bu da çene tembelliğine yol açabilir Bu yüzden Meme reddi yaşatmıyor Philips avent
nurlique Merhaba ben de aldım ama emzik numarası 2 olarak geldi acaba 1 mi almak lazım yenidoğan için
Bigsecret3 nurlique eğer Philps avent ise 0-6 almanız gerekiyor yeni doğan için 0-6 sonrası 6-18 e gececeksiniz
nurlique Bigsecret3 0+ yazıyor kutu üstünde 125 ml yenidoğan biberonu olarak geçiyor ama emzik numarasında 2 yazıyor bilemedim :(
Bigsecret3 nurlique sadece 0 yazıyor ise yeni doğan olabilir cnm 2 numara büyük cnm ya 0 ya 1 numara olması gerekiyor 1 numara başlık da kullanabilirsiniz ama 2 büyük gelebilir kendi akıtma özelliği olmaması lazım iki de biraz daha çene kası geliştiği zaman bir aydan sonra geçiliyor 🌸
nurlique Bigsecret3 evet galiba çünkü baya bakındım ben philips biberon harici sadece emzik kısmını da satıyormuş bu da akışla ilgiliymiş işte atıyorum emzikte 3 yazıyorsa orta-hızlı akış, 1 yazıyorsa yavaş akış falan. Ama yenidoğan bir bebeğe 2 numara akış fazla gelir mi ya da 1 den içebilir mi bilemedim 😂 galiba ne olur ne olmaz diye alacağım
Eylul11 nazel123 Ben kullandım ve çocuğumda meme reddi yaşamadım . Belki çocuktan çocuğa değişkenlik gösterebilen bir durumdur bilemiyorum .