tugba_kck_1987 20.ci haftayım ayrı yumurta ikizleri benimkilerde biri kız biri erkek. Şimdilik iyi gidiyo tek korkum erken doğarlarsa düşüncesi. Kafamdan atamıyorum her gece rüyamda doğum yapıyorum ve sürekli küveze girdiklerini görüyorum 36.ci haftaya kadar dayanabilirseler sezeryanla alacak doktor ama tek duam o zamandan önce dogmamalari İNŞALLAH Allah herkesin gönlüne göre versin
pitircikannesi1 Eliff41 29+4 uz cnm. 29+1 de nst de sancılarım çıktı doktorum ilaç verdi progestan fitil sabah akşam. Ciğer geliştirici iğne de vuruldum. Dinlen istirahat et dedi