Zgeee Eliff41 36ya gircem 2gun sonra pertim valla taşıyamaz hale geldim artık dogursam Allah'ın izniyle
Sabinayagmur Tek yumurta ikizlerine hamileyim 25 haftalik.doktorum fitil yazdi 1 aydir sabah aksam kulaniyorum.ama artik agirlasdim gecede uyuyamiyorum.insallah zamaninda dogum yaparim imizlerin cogu 35 36 haftada doguyor.hayirlisi olsun bakalim
Zgeee Eliff41 bende öyle diyordum çok şükür gördük şimdi de doğumu görelim diye beklioz bol bol dua et 😍
LenaM Eliff41 ben 14 şubat gibi batılıların kutladığı günlere karşıyım😇 19.02.19 yapmak istiyordum aslında ama eşim 4 gün daha sabredemedi 15 ini okeyledi😌
BetulYrkglu 13+3 teyiz bizde çift yumurta ☺️ Çok zor geçiyor benim mide bulantıları falan.. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Zehrazrl 26+6haftalık cift ymurta ıkızlerne hamıleyım sımdılk ıyıyz ama cabuk yoruluyorm ara sıra agrılarmda oluyor mığde yanmam başladı bu hafta
Aylin2019 Keske bende ikiz anesi olcam cok istiyorum ama belki olur suan 8 haftalik hamileyim 4 gun sonra ultrasonla ilk defa bakilcak sizede allah yardimci olsun sag salam elinize alin
Eliff41 Zgeee inşallah rabbim hepimiznkini sağlıkla kucagna almayı nasp etsn ne zamn olcak doğm bellimi