Kaderakkes
Canım benim normal bir gebeliğim vardı. Hamilelik belirtilerim vardı. Tansiyon, mide bulantısı, göğüs hassasiyeti baya baya hamileydim. Kesem her geçen gün olması gerektiği kadar büyüyordu
Beta artışı olması gerektiği kadar yükseliyordu. Yani herşey normaldi sadece içinde bebek yoktu. Kanamam yoktu benim ama olanda varmış. Yolk kesesi yoktu. Kese büyük ve içi bomboştu. 8+3 de kese tamamen büyüdüğü için ve hala içi bos olduğu için kürtajla aldılar. Yerinde olsam tek doktorla kalmam. Ben o dönemde bir kaç doktora görünmüştüm. Artık emin olduktan sonra kürtajı kabul ettim. 🙏🏻