Kaderakkes Sonuç hüsran boş gebelik dedi doktor kürtaj önerdi ayın sonunda kontrolüm var muhtemelen gün verecekler 6+6 haftalık
01180322 Kaderakkes çok çok geçmiş olsun. Bnde bugün dra gittim kese var Bebek yok dedi . 3 hfta snraya randevu verdi. Kese 0.8 ml mis sizin nekadardi
NurZenkin Kaderakkes bence başka doktora git 5 haftalıkken dış gebelik dedi ama kese oluşmuştu .Haftaya gel kürtaj yapalım dedi inanmadım başka doktora gittim 8. Haftada bebeği gördük şuan 18+2 yim .Eğer beta degerinizde düşme mevcutsa tabi o direk dış gebelik oluyor.
seda_ay Bende boş gebelikten kürtaj oldum 3 ay önce şuan hamileyim dört haftalık o zamanlar bende çok üzüldüm ama yapabilcek biseyimiz olmuyor kürtaj olduktan hamile kalmak daha kolay oluyor iki yada üçüncü denememden sonra oldum sende üzülme
Kaderakkes seda_ay çok teşekkür ederim Allah’tan gelen yapacak birşey yok en azından kalp felan duyamadik öyle olupta birşey olsaydı daha çok üzücü olurdu hayirlisi Allah’tan
NurZenkin Kaderakkes geç döllenme olabiliyor bazen en azından vajinal ultrason yaptır .En garanti sonuç ordan çıkar.
Beyazmelekkk Kaderakkes 6+4 um bbende henüz bebek yok bende boş gebelik mi diye düşünüyorum . Sizinki de kese kaç mm di mesela kesenizde sat ile uyumlu muydu ?
Kaderakkes NurZenkin bı kere yaptırdım vajinadan ultrasyon ayın 30 unda başka bı randevum var orayı bekliyorum bı umut belki büyür felan diye umut ediyorum ilk çocuğum değil ama insan duyunca hevesleniyor heycanlaniyor plan yapıyor ama Allah istemeyince olmuyor tabi