Meryka evef ya aynı şeyler bende de var aynıları durduk yere kanama açıldı bundan 1 hafta önce falan 4 5 gün hastane de yattım geçti eve geldim bu sefer de lekelenme var fitil koya koya Bi hal oldum kan sulandırıcıyı kestiler zaten direk yatıyorum hiç Bi iş yapmıyorum zaten korkudan banyo bile yapmadım kaç gündür tuvalete bile korka korka gidiyorum. Bakıyorum tam geçmiş hop yeniden geliyor inşallah geçer umarım sadece şu konuda içim rahat keseyi gördü doktor en son 5 hafta 6 günlüktü kese etrafında kanama yok dedi yine olur dedi kanama korkma dedi kendi hemşiremle konuştum o da İlaçlara baglı normal dedi uzun süre devam edebilir dedi yüregim agzımdayım valla. İnşallah herşey güzel olur saglıkla alırız kucagımıza..