Tüp bebek transferınden sonra lekelenmem olmamıştı fakat hamile olduğumu öğrendikten 2 hafta sonra kanamam oldu geçen haftada ufak bir lekelenme oldu normal kabul ediliyor kırmızı ve yoğun olmadığı sürece bebeğin tutunuyor inşallah bol bol su iç kabak çekirdeği ye dinlen