Biz de özellikle ağustosta doğuracağım için aldık bebek için ve benim için rahat edelim diye. İyi ki almışız. Geçen bir doktorun videosuna denk geldim dedi ki bebek hastanede emiyordu eve getirdik emmiyor diye çok şikayet geliyor ailelerden kimsenin aklına gelmiyor ama sıcaktan mayışıyorlar düzgün emmeleri için oda sıcaklığının 23 dereceyi geçmemesi gerekir dedi. Ben de bir oda termometresi alıp 22 de sabit tutmayı planlıyorum. Biraz yakıyorsa da yaksın elektrik ne yapalım yani yılda iki üç ay açılacak sonuçta, o zaman fırın da çalışmasın ütü de kullanmayalım. Yaşlı insanların tavsiyelerini çok takmayın kafanıza derim onlara kalsa alışmadıkları her şey lüks ona ne gerek var buna ne gerek var canım istedi aldım deyin geçin.