LinamAsyam merhabalar doktorum aradı şimdi. Normal doğumda ısrarcı olup olmadığımı sordu. Israrcı isem şu an suni sancıya başlayacaklarını ama bebeğimin hala kanala inmediğini, hiç açılmam olmadığını ve doğum başlayana kadar büyük ihtimalle bebeğimin daha fazla strese gireceğini ve devamında sezaryene dönme ihtmalimizin çok yüksek olduğunu be bu aşamada bu yolu önermediğini anlattı. Ben zaten hep demiştim doktoruma güveniyorum onunla yöneteceğim sürecimi diye. O sebeple sezaryeni kabul ettim. 7.40 da ameliyathaneye alınacağım ve kızımla kavuşacağım inşallah.