Alparslanmom__ 38songul bende 37 haftalığım sanki hiç doğurmucakmsm gibj geliyor bana sancım yok bişey yok daha 😊acaba nasl olacak nasl gelecek diye bekliyorum sağlıkla hayrlısi ile gelsin insllah bebişler🙏
Pinaryyy 38songul evet ya bende 39 olucam çok bunaldım artık sanki o gün bir türlü gelmicekmiş gibi bir hal aldı uzun geldi beklemekte Allah hepimizi düz kolaylıkla kurtarsın inşallah 🙏🏻🙏🏻
M-Urass_Mom Az sık dişini. En fazla bir haftan kaldı. Bir daha içinde olmayacak bebişin öyle düşün 💕🧸
38songul Alparslanmom__ benim bile daha bugün oluyor ağrım daha bugün başladı inşallah sağlıklıca gelsin kuzularımız ❤️
Baltanem Bir bedende iki kalp olmayı özleyeceksin biliyorum aşırı zor ama az sabır bol bol yürü çömelme hareketleri yap merdiven in çık 🧡
R_umeysa 39+4 bende ama tık yok bebek dogum pozisyonda sağ taraftaydı bi hafta önce pilates yapıyorum hurma yiyorum ama bana mısın demiyor
Efdyr Ben de 39+4 teyim. Bende de hala bu doğum sancısıdır diyeceğim cinsten bir şeyler yok. Bugün ayaklarım çok şişti. Bir de bebek ara ara mideme doğru toplanmaya başladı. Rahatsız edici şekilde karnımda hareket ediyor. Ne zaman doğacak bu bebişler 🤗