Ben de kendi isteğim ile sezeryan oldum acı duygusu kişiye bağlı ağrı adet sancısı gibi oldu evet ama iğne yapıyolar ben full yürüdüm gaz çıkardım yürümek en ilaç sonra sabah çıkmak istedim fotoğraf çektirmeye kalktım ve daha yatmadım ev de de az ve sık yürüdüm hareket halindeydim herşey biraz da acıya dayanıklık ve psikoji 🥹 bide bebeğin heyecanı ile hemen toparlanmak isteyeceksin çünkü sana ihtiyacı olduğunu kucağına alınca anlıyorsun 😘