Baltanem ayy aynı ben 3. Gebeliğim resmen takmıyorum ikincisinde de 4 yaşında kızımı kucağımda taşıyodum ağladığı zaman falan ama ozaman alıştığım bi ağırlık olduğu için taşıyabiliyodum şimdi ikinci doğdu mesela ilk kızımı asla taşıyamıyorum çünkü küçüğün ağırlığına alıştım 😂😂 herkes tuhaf karşılıyo bunu ama cidden ağırlığa alışma meselesi bana hafif geliyodu hamileliğimi bilmeden sehpadan düşmüştüm bide 😂🤦🏻♀️ ilkindede çok korumacı olmadım ya eşim çok üstüme düşüyodu şunu yeme şunu içme sadece her hamileliğimde sigarayı kestim bi o yani başka bişey yok sakındığım şimdikide erkek bebesi ama hani ilk erkek önemli olur falan derler ya hiç öyle olmadı bende 😂 sanki en arkaya onu atmışım gibi oldu bende kızlar değerlidir tabiki erkekde öyle ama kızlar bi tık daha fazla mesela🫣 çok uzattım 😂😂😂 neyse işte çokta kasmamak lazım 🤭🤭🤭