3-5 kilo aldım diyenler bana biraz tuhaf geliyor açıkçası 😄 göğüsleri hiç mi sismiyor? Vucud hiç mi su toplamiyor? Plasenta zaten başlı başına 1 kilo ekstra sıvı desen 1 kilo.
Değişik 😄
Mesele hiç kilo almadım ya da az aldım demek değil bence. Kiloya çok fazla takıyoruz kadınlar olarak. Tamam dikkat edelim, aşırıya kacmayalim vesaire ama hiç kilo almamak için yememek ya da güzel beslenmemek ne kadar doğru..
Kilo almadım demek marifet değil bence. Beni görenler de almamissin diyor mesela ama gayette 15 kilo aldım. Bu 15 kilo da göğüsler sisiyor, su, plasenta, bebeğin kendisi, kan artışı vesaire derken kilolar birikiyor zaten.