arkadaşlar çizgi var eminim görüyorum telefonda çok belli olmuyor ama neden bu kadar silik acaba ? Bugün adet olmam lazımdı. Testi akşam 8de yaptım o yüzden mi bu kadar silik acaba? Daha önce kimyasal yaşadım aynı böyleydi adetimin 1. Günüydü yine aynı olmaz demi🥹 son ilişki üzerinden 13 gün geçti
