Bende bugün 15 oldum tam 12 de doktorum tahmin etti ama söylemedi cuma günü öğrenicem cinsiyeti
İnşallah benim bulantılarım sabah olurdu kusmalarım nadir oda 11 de tamamen geçti şükür hazımsızlık ve şişkinlik oluyor ama ufacık bir göbüşüm çıktı zayıfım çünkü belirtisiz bir hamilelik geçiriyorum şuanlık maşallah