Sevda33 Selcantvsn 15+3 Olduk bugun halen migde bulantisina dewam onun disinda hersey guzel geciyor sizin nasil geciyor
Guzelanne56 Selcantvsn 16 haftalığım 13 den beri cınsıyetı biliyorum ısımlı seyler almaya başladım ınsallah kızımız suprız yapmaz bize😂
2bebekanne Selcantvsn Kusmalar eskisi kadar yok ama bulantı asla geçmiyor. 16+0 haftalık olduk bugün cinsiyetimiz belli mi değil mi desem bilemedim 😂 devlete bir defa gittim erkek dedi özele gittim iki üç defa oda kız dedi bakalım bu hafta belli olur heralde artık☺️
Yasmin444 Selcantvsn dün 16 olduk cinsiyet bir kız bir erkek denılınce henüz bilmiyoruz bilseydim isimli elbise alacaktım bakalım nasıp bulantı kusmamda yok hep böyle giderse rahat bir hamıleleıgım var
Selcantvsn Sevda33 benim kusmalarim yeni bitti şimdi idrar yolu enfeksiyonum var zor geçiyor ama yapacak bisy yok katlancaz .
0701 Sevda33 Guzelanne56 bende 15+5 im karın ağrınız oluyor mu Arada sızlama karım ağrım oluyor tedirgin oluyorum açıkçası
Sevda33 Selcantvsn Umarim atlatirsin bendede kanama oluyor arada malesef bu tarz seyler olabiliyorum .Rabbime Emanet Meleklerimiz 🙏🏻
Ela6169 Biz de bugün 16+1 olduk çarşamba günü gideceğiz doktor inşallah görmüş olur cinsiyetimizi özellikle geç gitmek istedim bu doktorların yanlış görebilme ihtimalinden dolayı açıkçası ☺️
Selcantvsn Ela6169 bende geç gittim ama kesin bisy demedi erkek gibi dedi :) ama kesin erkek hissediyorum
SSultaann Selcantvsn bizde 15+5 olduk cinsiyetimize kız dedi özeldeki doktor. Devlet herhangi bir şey söylemedi biz bir hafta önden gidiyoruz aranızda var mı böyle olan
Selcantvsn SSultaann benimki malesef hiç geçmiyor sürekli antibiyotik kullanıyorum ve aşırı su içiyorum kasık ağrısı çekiyorum
SSultaann Selcantvsn evet doktor da boyu uzundur sorun olmaz dedi sizde de öyledir belki eşimde bende uzunuz
SSultaann Selcantvsn bende de bu hafta kasık ağrısı olmaya başladı monural verdi ama pek etki etmiyor o da