Zeyzey3 Oksuruksurubu Benim 5gün vardı silik çizgi çıktığında 3 gün kala testte pozitif çıktı hiç kanama olmadı ağrı oldu hep o da yerleşme ağrısıymış halende devam ediyor.Kanı da 2gün kala verdim çıktı