1Anneadayiiii Zeyzey3 Sağlıkla güzellikle geçsin inşallah hamileliğin canım Rabbim bizede yaşatsın bu mutluluğu 🤲🏻❤️
Zeyzey3 ipekbk Merhaba ben inanmadığım için ayrı markalardan aldım hassasiyeti farklı diye Predictor,Comfort ,Prodoctor ,Laboquick bu markaları kullandım hepsinde aynı sonucu aldım
Zeyzey3 Hatice_11 çok teşekkür ediyorum 🥰 kasığımda geçmeyen ağrı vardı haftalardır.Göğüste dolgunluk vardı.Bide ben aşırı duygusallaşmıştım oradan şüphelendim çünkü defalarca test yapmıştım negatifti.
Oksuruksurubu Zeyzey3 regl ne kadar vardı benim bugun yerleşme kanamam oldu adetime 7 gün var kan versem çıkarmı
Berraaak Oksuruksurubu ben 5 gün varken kan verdim çıkmıştı bence 2-3 gün daha bekleyin tam sonuç almak için
Zeyzey3 Oksuruksurubu Benim 5gün vardı silik çizgi çıktığında 3 gün kala testte pozitif çıktı hiç kanama olmadı ağrı oldu hep o da yerleşme ağrısıymış halende devam ediyor.Kanı da 2gün kala verdim çıktı