Papatyacicegi Kızlar adetime 7 gün var. Yarın ilk idrarla mı yapsam Yoksa 5 gün kala mı test yapsam? Testinizin fotoğraflarını buraya atabilirsiniz 🤗
cansu_dgn Papatyacicegi ben çatlamamdan 10 gün sonra yapmayı düşünüyorum test 💗 Elimde zaten innovitanın erken gebelik testi var ve eğer gebelik varsa 10 günde gösterir diye düşünüyorum 🌸 Şimdi kaldı 6 gün 🙃
siloli_ Gkce18 merhaba. Yumurtlamadan 1 önce denedik. 17si yumurtlama günümdü 16sı denedik yani. Reglime 9 gün var. Bugün erken gebelik testi yaptım negatif :(
beyzagrdg Gkce18 Merhaba adet döngüm 35 de bir 6 gün önce erken test yaptom negatif çıktı bugun gecikmemin 4. günü sizce test yapmam gerekiyor mu
Mlsaa99 Papatyacicegi bu kadar erkenden ogrenmek iyi degil ciksa da testte kimyasal gebelik oldugu zaman 2-3 gun gecikip adet oldum diyecegine bu sefer yıkılıcaksınız
Papatyacicegi Mlsaa99 vallahi aşkım çift çizg görmek benim için imkansız bir şey gibi hiç beklemiyorum çift çizgiyi görmek ama yinede hayırlısı
Papatyacicegi Mlsaa99 evet ya sabır yok bende nasıl sabah oldu onu bile saydı hep uyandım son dakka unttum 😂🤭